simple :)

just to share something....

Sunday 7 April 2013

versi Malaysia~~''

taaaaarrrraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

nampak kan professor hensem tuuuuu.... :)
critanya mcm ni....
 awal2 pagi lg c bongsu sudahhhhhhhh kalau boleh dia kubur aku dlm tilam maybe dia buat.. tu la padah kalau aku sdah jnji tp xmo tunaikan.. hahaa! budak2 pun pandai ingat dgn jnji kan?.. apatah lg dgn kita yang sudah berotak ilmuan ni..... hm.. aku kn dah janji so aku  msti tunaikan.. ceh! ingat senang ka mo gagahkan diri bawa bebudak ni g pameran ATM... 
tp bukan itu main story kali ni.... 
   sblm pegi pameran tu.. ibu aku mahu singgah dkt pasar minggu.. yalorh~~ jammed!!  of course! xda space mau park car.. last2 double parking jela aku....

 trus adik aku '' hmmmp! kalau mr. bean ni sdah dia dpt parking'' 
 me: oh jd mok jadikan akak ni sama mcm mr.bean la ya... 
 trus diorang gelak2...
  
*dlm 4 minit kmudian...
sebuah kereta myvi yang juga double park dpn aku tuh dah la block dua kreta. dan dua2 kreta tu mahu kluar dr park masing2.. buntu! sbb kreta yg double park tu xda driver so that chinese man pon pegila tolak myvi tu (undur). then kedua2 kreta tu pon cilok la space yang ada tuk kluar...

me: adik2.. tengok mr.bean Malaysia!!! hahaha!
adik2: gelak $#$#&$*^(&%*#
adik lelaki aku: hahah!! dia mcm mr.bean tolak kreta orang... kak kak kak kak!!! kreta sebelah akak mo kluar la... cepat la jalan!!!
me: (monolog) "grrr" aku xmo kena tolak.. baik aku blah awal2... " hehe!

ok dah close crita ni......... xboleh crita byk2.. sbb aku xda motif tuk post kali ni.. klo ya pon mau double park pastikan ada driver nnt xpasal2 ramai org Malaysia yang tiru identiti mr. bean.. tolak2 kreta org.. huhuhu  :P byeeee assalamualaikum... 


 







No comments:

Post a Comment